يادِ خدا يادِ خدا .

يادِ خدا

سرسره موزي در مهد كودك و خانه بازي

سرسره موزي در مهد كودك و خانه بازي

 

سرسره موزي وسيله ي بازي جدا نشدني از محيط مهد يا خانه بازي ميباشد كه دليل آن هم طراحي جذاب ، تحمل وزن و استحكام بالا ميباشد.

طراحي اين سرسره به گونه اي ميباشد كه داراي نردبان (پله سرسره) با فاصله پله ي ايمن و استاندارد متشكل از ? پله و به صورت يك تكه ميباشد كه اين موضوع سبب راحتي كودك براي صعود به روي سرسره و مهم تر به دليل قالب يك تكه تحمل وزن بالا(تا??كيلوگرم) ميباشد .

سرسره موزي داراي كفي يك تكه با لبه ي ايمن نيز ميباشد كه وقتي كودك به پايين اين سرسره محكم سُر خورد احتمال افتادن يا خارج شدن كودك از روي سرسره به خاطر لبه ي بلند و كفي يك تكه به صفر ميرسد كه به همين دليل نيز ميتوان در كنار استخر توپ خرسي يا تونل هزارپا استفاده كرد .

در مجموع اگر بخواهيم بيان كنيم اين سرسره از دو قسمت پله و كفي يك تكه از جنس پلي اتيلن تشكيل شده كه با دو اهرم بازويي شكل بر روي هم مهار ميشوند .

سرسره موزي براي مونتاژ به ابزار خاصي نياز ندارد و براي نصب فقط به يك پيچ گوشتي نياز است كه براي اين امر نيز ميتوانيم دو عدد بست كناري پله سرسره را باز كنيم كفي سرسره را با پله جفت كنيم ، پيچ ها و سپس بازوها را ببنديم و در انتها بست هايي را كه باز كرده بوديم مجدد تنظيم و ببنديم.

سرسره موزي به دليل مواردي كه ذكر شد در ميني پارك و يا حياط منزل و باغ نيز قابل استفاده ميباشد فقط بايد در نظر داشته باشيم كه جهت حفظ رنگ و طول عمر بيشتر اين وسيله بازي كودكان را در فضاي سايه يا در زير سايبان نگهداري و استفاده كنيم كه نور خورشيد به مرور موجب آسيب به رنگ و به بياني ضعيف شدن جنس اين سرسره مهدكودك نگردد.

سرسره موزي با اينكه چند سالي وارد فضاي مهد و خانه بازي ها شده اما همچنان به دلايلي كه گفته شد جز بهترين سرسره مهدكودك و ميني پارك به حساب مي آيد.

https://www.polygon.com/users/hodhodtoybox

https://visual.ly/users/hodhodtoybox/portfolio

https://hodhodtoybox.wordpress.com/2024/04/17/%d9%87%d8%af%d9%87%d8%af-%d8%aa%d9%88%db%8c-%d8%a8%d8%a7%da%a9%d8%b3/

https://letterboxd.com/hodhodtoybox/

https://hodhodtoybox.bandcamp.com/album/-

https://os.mbed.com/users/hodhodtoybox/

https://hubpages.com/@hodhodtoybox

https://edex.adobe.com/community/member/8jKWIEPp5

https://penzu.com/public/5ba0685ecc88d820

https://tupalo.com/en/users/6561188

https://www.tripadvisor.in/Profile/hodhodtoybox

https://vizi.vn/1713335767978738_30988

https://www.geni.com/people/hodhod-toybox/6000000205111984821

https://id.kaywa.com/hodhodtoybox

https://list.ly/hodhodtoybox/newsfeed

https://www.multichain.com/qa/user/hodhodtoybox

https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/4543819-hodhodtoybox-outlook-com-toybox

https://publiclab.org/profile/hodhodtoybox

https://buyandsellhair.com/author/hodhodtoybox/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۱:۱۶:۳۴ توسط:saman موضوع:

پيشگامي پلاسينگ در عرصه جهاني: انقلاب در صنعت موشن گرافيك و تحول عميق در تبليغات ديجيتال

"پيشگامي پلاسينگ در عرصه جهاني: انقلاب در صنعت موشن گرافيك و تحول عميق در تبليغات ديجيتال"

در يك نشست خبري مهم كه به تازگي در سايت گرافيك دينگ(graphicding.com) منتشر شده، آژانس ديجيتال ماركتينگ پلاسينگ با نمايش نوآوري‌هاي خود در حوزه موشن گرافيك، نه تنها صنعت داخلي بلكه بازارهاي بين‌المللي را به شدت تحت تأثير قرار داده است. اين مقاله خبري كه با حضور خبرنگاران داخلي و بين‌المللي برگزار شده، توجه گسترده‌اي در رسانه‌ها در سراسر جهان به دست آورده و نقش موثر پلاسينگ در تبديل استانداردهاي صنعت موشن گرافيك را به تصوير كشيده است.

نوآوري‌هاي پلاسينگ و تأثير آن بر صنعت تبليغات

آژانس ديجيتال ماركتينگ پلاسينگ(plusing.ir) با ارائه ?? سبك متفاوت و جذاب موشن گرافيك نه تنها در ايران بلكه در سطح بين‌المللي به عنوان پيشرو در اين صنعت شناخته شده است. اين شركت با تكيه بر خلاقيت‌هاي بصري و فناوري‌هاي پيشرفته، توانسته است توجه برندهاي بزرگ جهاني را به خود جلب كند و به عنوان يك نماد از نوآوري در صنعت موشن گرافيك درخشش يابد.

تأثيرگذاري جهاني و بازتاب رسانه‌اي

اين نشست خبري كه توسط پلاسينگ برگزار شد، نه تنها به عنوان يك رويداد خبري مهم مورد توجه قرار گرفت بلكه به عنوان يك پديده تاثيرگذار در تبليغات ديجيتالي شناخته شد. رسانه‌هاي داخلي و بين‌المللي با انتشار گسترده اين خبر، به معرفي توانمندي‌ها و دستاوردهاي اين شركت پرداختند كه نشان دهنده قدرت نوآوري و خلاقيت در ارائه محتواي موثر و جذاب است.

جمع‌بندي

اين مقاله خبري نه تنها نوآوري‌ها و توانمندي‌هاي پلاسينگ را به نمايش گذاشته، بلكه تأكيد مي‌كند كه اين شركت به عنوان يك بازيگر كليدي و تأثيرگذار در صنعت تبليغات جهاني مطرح است. با تداوم اين روند نوآورانه، پلاسينگ قادر خواهد بود تأثيرات مثبت و عميق‌تري را در صنعت موشن گرافيك و تبليغات ديجيتالي ايجاد كند و به عنوان الگويي براي ساير شركت‌ها در سطح جهاني شناخته شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۴:۵۹:۰۱ توسط:saman موضوع:

GlobalTechHarbor، جايي براي كساني كه به دنبال يك سفر تحول‌آفرين در دنياي فناوري

در گوشه‌اي از دنياي پرتلاطم فناوري، گروهي با همت و ذوق، زير آسماننوآوري‌ها به وجود آمده‌اند. ما، گروه “GlobalTechHarbor”، نه تنها جايگاهيبراي فعاليت‌هاي استارتاپي، بلكه بنياني براي آرمان‌هاي بزرگ و هدفمند در دنيايفناوري هستيم. 

در اين سرزمين از خلاقيت و ابتكار، هدف ما سرانجام به ارمغان آوردن تغييراتيمثبت و پرداختن به چالش‌هاي فناورانه است. به عنوان يك اكوسيستم نوآوري، ما معتقديمكه هر ايده‌اي، با مراقبت و پشتكار، مي‌تواند به يك واقعيت خلاقانه تبديل شود.

در GlobalTechHarbor، با ارائه زيرساخت‌هايپويا، پشتيباني مالي، و برنامه‌هاي آموزشي منحصر به فرد، استارتاپ‌ها را به سوي رويايياز موفقيت و پيشرفت هدايت مي‌كنيم. اينجا جايي است كه تكنولوژي‌هاي نوين با ذهنيت‌هايخلاقانه ادغام مي‌شوند تا به جامعه جهاني چشم اميد و راه‌حل‌هاي نوآورانه ارائهدهند.

گروه ما به تنوع به چشم يك ارزش مي‌نگرد و از همكاري بين فرهنگ‌ها و زمينه‌هايمختلف بهره مي‌برد. اينجا فضايي است كه ايده‌هاي كوچك به شكوفايي بزرگ مي‌رسند واستارتاپ‌هاي جوان به كسب و كارهاي بزرگ تبديل مي‌شوند.

همراهي ما با استارتاپ‌ها تنها در حالت تجاري نيست، بلكه يك رابطه عاطفياست. ما در اين سفر به پشتوانه هم‌انديشي و اعتماد، به رويايي از آينده بهتر دست پيدامي‌كنيم. GlobalTechHarbor، نقطه شروعينوآورانه براي تمامي كساني كه به دنبال تغييرات واقعي در دنياي فناوري هستند. بياييدبا هم، دنيايي را ايجاد كنيم كه بر پايه ايده‌ها و خلاقيت، شكوفا و پرنشاط باشد.

در جاده اي كه پر از چالش‌ها و امكانات نوين است، ما به عنوان گروه GlobalTechHarbor به دنبال اين هستيم كه ديدگاه‌هاي خود رادر مسير نوآوري و تحول جهاني به اشتراك بگذاريم. باور داريم كه هر استارتاپ، يكنهاد منحصر به فرد است و وظيفه‌مان اين است كه اين افراد را در مسير طلايي موفقيتهمراهي كنيم.

در دنيايي كه تنها تغيير، يك اصل ثابت است، ما به فراهم كردن فرصت‌هاييبراي ارتقاء تكنولوژي، اشتياق جوانان، و رشد اقتصادي متمركز هستيم. GlobalTechHarbor يك جامعه است كه به دنبال تسهيلمسير استارتاپ‌ها به سوي ديپلماسي فناورانه جهاني است.

در مركز هر اقدام ما، ايمان به اين وجود دارد كه تغييرات اساسي و مثبتتنها از طريق همكاري و تلاش مشترك ممكن است. به اين باور هستيم كه هر انسان مي‌تواندبا داشتن يك ايده، جهان را تغيير دهد، وGlobalTechHarbor اينجاست تا به آن انسان‌ها كمك كند تا آرزوهاي خود رابه واقعيت تبديل كنند.

همواره با شعف به دنبال نوآوري و تحول، ما گروهي هستيم كه در هر لحظهاز تاريخ، تلاش مي‌كنيم به ديگران الهام بخشيم و باعث شگفتي‌هايي الهام بخش شويم.در اين سفر باور داريم كه هر مرحله، يك قدم نوآوري است و هر رويا، با ايمان وتلاش، قابل دستيابي است.

GlobalTechHarbor، جايي براي كساني كه به دنبال يك سفر تحول‌آفريندر دنياي فناوري هستند. بيا تا همراه يكديگر، تاريخ جديدي از نوآوري و پيشرفت رانوشته و به دنيا هديه كنيم. در جادهٔGlobalTechHarbor، هر قدم، داستاني از تلاش و پيشرفت است. مااز اينكه اعضاي گروهي خلاق و متفاوت هستيم، به خود مي‌باليم.

از كدام جايگاهي مي‌توان گفت كه يك ايده‌ي جديد، ناگهان درخشش پيداكند؟ از آنجايي كه در جستجوي دانش و نوآوري هستيم، تيم ما گوناگوني از ذهنيت‌ها،تجارب و تخصص‌ها را در خود جاي داده است. ما يك خانواده هستيم كه در اين جا همگامبه سوي يك هدف مشترك حركت مي‌كنيم: ارتقاء جامعهٔ فناوريو ايجاد فضايي براي تجارب فرهنگي متنوع. از روحيهٔهمبستگي و همدلي در هر فرصتي استفاده مي‌كنيم. ما به همت و كمال ميل، دارايي‌ها وزمان خود را در اختيار استارتاپ‌ها مي‌گذاريم تا در راه خود به جلبه‌هاي جديدبرسند. اينجا جايي است كه هركس، نقش خود را در داستان موفقيت ما بازي مي‌كند.

GlobalTechHarbor به عنوان يك اكوسيستم فناوري، تركيبي ازنخبگان توانمند و شور و اشتياق تيم متشكل از افرادي است كه به جرئت به چالش‌هانگاه مي‌كنند و از هر فرصتي براي نوآوري بهره مي‌گيرند. ما توانسته‌ايم به يك اكوسيستمنوآوري تبديل شويم. اكنون دعوت مي‌كنيم تا همگام با ما، در دنيايي پر از ايده‌هايجرياني و نوآوري فعّال، مشاركت كنيد. همراهي شما به معناي موفقيت جمعي ماست. باهم، ما مي‌توانيم به آيندهٔ روشن و پرازامكاناتي نوين راه يابيم.

www.globaltechharbor.ir


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۸:۴۷:۲۳ توسط:saman موضوع: